Szkolenie w ramach Międzynarodowych Tagów Dentystycznych w Krakowie KRAKDENT
Zapraszamy na szkolenie w ramach Międzynarodowych Targów Dentystycznych w Krakowie KRAKDENT
Termin: 13.03.2020 (piątek), w godzinach: 15.15- 17.00
Jak skutecznie rozpatrywać skargi pacjentów?
- Regulacje prawne i procedury rozpatrywania skarg pacjentów
- Dokumentacja medyczna jako ważne zabezpieczenie
- Jak odpisywać na skargi pacjenta? – skarga pisemna
- Rozmowa z pacjentem – skarga ustna
- Sytuacje trudne w procesie rozpatrywania skarg i skutki skarg
Szkolenie w przystępny sposób wyjaśnia proces rozpatrywania skarg pacjentów, łącząc poradnictwo prawne z psychologicznym.
Zapraszamy: lekarzy dentystów, kadrę zarządzającą, osoby odpowiedzialne za obsługę pacjenta oraz właścicieli podmiotów leczniczych.
Szkolenie poprowadzą ekspertki posiadające duże doświadczenie we współpracy z branżą medyczną: Gabriela Jędrys – radca prawny oraz Dorota Uliasz – psycholog.
Udział w szkoleniu jest płatny i wynosi 249 zł (w ramach ceny zapewniamy bilet wstępu na Krakdent).
Zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego: